Jaunais Peugeot Rifter – vairāk nekā tikai jauns nosaukums

09.03.2018

Jaunais Peugeot Rifter – vairāk nekā tikai jauns nosaukums

  • Viens no Ženēvas autoizstādes jaunumiem – inovatīvais un praktiskais Peugeot Rifter;
  • Enerģētiska dizaina un jaunāko tehnoloģiju apvienojums;
  • Ekonomiski un videi draudzīgāki Peugeot izstrādātie dzinēji;
  • Virkne jaunāko tehnoloģiju vēl drošākai un komfortablākai autovadīšanai.
  • Francijas autoražotājs Peugeot sarūpējis kārtējo patīkamo pārsteigumu – jauno Peugeot Rifter, kas pilnībā nomainījis iepriekš tik iecienīto Peugeot Partner. Savu pirmo publisko debiju jaunais modelis piedzīvos Starptautiskajā auto izstādē Ženēvā, Šveicē, kas norisināsies no šā gada. 8. līdz 18. martam. Tirdzniecībā Latvijā Peugeot Rifter nonāks šī gada beigās.

Salīdzinājumā ar savu priekšgājēju Partner, jaunajam Peugeot Rifter ir ne tikai jauns nosaukums. Uz jaunās platformas uzbūvētais Peugeot Rifter ir izturīgs, daudzpusīgs un praktisks automobilis. Tas pieejams ar diveim virsbūves garumiem un divās sēdvietu komplektācijās – ar 5 vai 7 vietām un aprīkots ar virkni jaunākās paaudzes tehnoloģiju un efektīviem dzinējiem. Gan modeļa dizains, gan funkcionalitāte liecina par jaunu līmeni, kas nodrošina vairāk lietošanas ērtību gan pilsētā, gan pie sarežģītākiem ceļa apstākļiem. Rifter ir aprīkots ar novatorisko Peugeot i-Cockpit® vadītāja vietu, kas tiek izmantota visos jaunākajos Peugeot modeļos. To raksturo kompakta stūre, 8“ skārienekrāns un ērtākas pārskatāmības labad augstāk novietots mērinstrumentu panelis. Ļoti prasīgiem lietotājiem ir paredzēta luksusa GT-Line versija.

Spēcīgs un unikāls

Peugeot Rifter eleganti robustais dizains, kas vairāk līdzinās SUV, patīkami atšķir jauno auto no citiem mazā komerctransporta pārstāvjiem. Priekšējās daļas unikalitāti pasvītro priekšējo lukturu LED gaismu signatūra, kamēr aizmugurējo lukturu dizainā joprojām izmantota trīs lauvas nagu formas, kas ir tradicionāls Peugeot atpazīstamības elements. Oriģinālu stilistiku jaunajam Rifter piešķir vairākas komponentes, kas tradicionālas apvidus automobiļiem – paaugstināts klīrenss, lielāka izmēra riepas, riteņu arku un bamperu paplašinājumi. Peugeot Rifter ir piemērots, lai dotos izbraucienos ne tik ierastos ceļa apstākļos. Te talkā nāks pilnveidotās saķeres kontroles sistēmas Advanced Grip Control iespējas, īpašās Mud & Snow riepas un palīgsistēma braukšanai nogāzē uz leju. Sadarbībā ar pilnpiedziņas transmisiju ražotāju Dangel, tiek piedāvāta arī Rifter 4x4 versija.

Ekonomiski un vienlaikus jaudīgi dzinēji

Jaunais Rifter pieejams ar 110 un 130 ZS benzīna turbo dzinējiem, kā arī 75, 100 un 130 ZS dīzeļdegvielas dzinējiem, kas attiecīgi kombinēti ar 5-pakāpju un 6-pakāpju manuālo transmisiju vai 8-pakāpju automātisko transmisiju. Visi dzinēji atbilst Euro 6.2 izmešu daudzuma normām, un tiem ir zems degvielas patēriņš.

Tehnoloģiskais bruņojums

Peugeot Rifer atkarībā no izvēlētās komplektācijas piedāvā virkni jaunāko tehnoloģiju, kas līdz šim nav izmantotas vai bijušas ļoti reti sastopamas šāda segmenta automobiļu aprīkojumā:

  • elektroniskā stāvbremze;
  • adaptīva kruīza kontroles sistēma ar apstāšanās funkciju;
  • ātruma ierobežojuma ceļa zīmju atpazīšanas sistēma;
  • aktīva brīdinājuma sistēma par braukšanas joslas šķērsošanu;
  • vadītāja uzmanības brīdinājuma sistēma;
  • aktīvā bremzēšanas sistēma;
  • piekabes stabilitātes kontroles sistēma;
  • automātiska tuvo/tālo gaismu pārslēgšana;
  • 180 grādu atpakaļskata kamera;
  • aklās zonas uzraudzības sistēma;
  • bezatslēgas piekļuves sistēma.

Automobiļa komunikāciju sistēma bagātīgākajās komplektācijās ietver lielu 8“ collu skārienekrānu, 3D navigāciju, Bluetooth savienojumu, divas USB ligzdas, bezvadu viedtālruņa uzlādes staciju, kā arī savienojamību ar Apple Carplay, Android Auto un Mirror Link lietojumprogrammām.

Iespaidīga funkcionalitāte

Pie visiem otrās rindas sēdekļiem var ērti piestiprināt bērnu autosēdeklīti, bet, pateicoties Magic Flat sistēmai, sēdekļi ir ātri salokāmi Garākajai virsbūves versijai trešās rindas sēdekļi ir pārbīdāmi uz priekšu un atpakaļ, kā arī tos vispār var izņemt. Arī vadītājam blakus esošais pasažiera sēdekli ir salokāms. Bagāžas nodalījuma ietilpība ir 775 – 4000 litri (garākajā versijā pie nolaistiem sēdekļiem). Turklāt automobilis aprīkots ar dažādiem papildus praktiskiem nodalījumiem, kuru kopējā ietilpība ir 186 litri. Ērtāku piekļuvi nodrošina sānu bīdāmās durvis, savukārt lielajās aizmugures durvīs iestrādāts atsevišķi atverams logs.

Redzi Peugeot – domā Amserv! Tavs Peugeot autocentrs Rīgā, Krasta ielā 66.

Uz augšu