Opel

Opel ražošana aizsākās tālajā 1899. gadā un gada laikā tika izgatavoti 11 automobiļi. Vairāk nekā pēc 100 gadiem – 2002. gadā – deviņās autobūves rūpnīcās sešās Eiropas valstīs tika saražoti jau 1,6 miljoni vieglo automašīnu, mikroautobusu un komplektējošo daļu ar Opel un Vauxhall zīmolu. Ārpus Eiropas kontinenta Opel produkciju, tai skaitā transportlīdzekļu daļas, kas izgatavotas uz Opel tehnoloģiju bāzes, ražo 13 rūpnīcas visā pasaulē.

Opel un Vauxhall produkcija ar dažādiem tirdzniecības nosaukumiem tiek pārdota vairāk nekā 170 valstīs visā pasaulē. Kopš uzņēmuma dibināšanas brīža 1862. gadā Opel savā darbībā nolēma orientēties uz iespējami plašāku patērētāju loku un šo stratēģiju ievēroja visos uzņēmuma attīstības posmos, sākot no šujmašīnu un velosipēdu izgatavošanas. Arī šobrīd šī stratēģija joprojām ir aktuāla un pilnībā attiecināma uz visiem jaunākajiem Opel modeļiem.

  Tirdzniecības zīmols Opel iekarojis stabilas pozīcijas pasaules autotirgos. Tā veiksmes pamatā ir četri stūrakmeņi:

  • automašīnas universalitāte un elastīgi salona transformācijas risinājumi;
  • pārliecinoši automašīnas dinamikas rādītāji;
  • augstvērtīgs un atpazīstams dizains;
  • jaunāko informatīvi izklaidējošo tehnoloģiju pielietojums.

Opel vērtības izsaka tā sauklis: Wir leben Autos – vairāk nekā 110 gadu ilgā, mīlestības pilnā attieksme pret autobūvi. To papildina Opel vērtības – kaisle, inovācijas, perfekcionisms un atbildība.