HDI dīzeļdzinējs

Jau kopš 2013. gada beigām Peugeot izstrādātais BlueHDI dzinējs atzīts par tīrāko dīzeļdzinēju tirgū. Tas panākts, ieviešot vairākas inovācijas, kas sniedz būtiskas priekšrocības. Viena no tām ir uzlabots cieto daļiņu filtrs aDPF, kas aiztur līdz 99.9% daļiņu nonākšanu apkārtējā vidē. Otra ir selektīvās katalītiskā redukcijas sistēma (SCR) jeb selektīvā izplūdes gāzu attīrīšanas sistēma, kas izmanto īpašu katalizatoru. Šo sistēmu veido katalizators, dozators, smidzinātājs un AdBlue šķidruma tvertne. Izplūdes gāzes nonāk selektīvajā katalizatorā, kurā vienlaikus iesmidzināts AdBlue šķīdums. Ķīmiskās reakcijas laikā slāpekļa oksīda gāze un cietās daļiņas sadalītas pilnīgi nekaitīgās vielās – ūdens tvaikā (H2O) un slāpeklī (N2). Pateicoties BlueHDI dzinējam, tiek nozīmīgi samazināts arī CO2 izmešu apjomu un ievērojami uzlabots degvielas patēriņš.

Peugeot nenoliedzami var lepoties ar plašāko jauno auto modeļu klāstu, kur ieviesti inovatīvie un videi draudzīgie dīzeļdzinēji. Jo īpaši tas attiecināms uz BlueHDI dzinēju. Tieši pateicoties 1.6 litru un 120 ZS BlueHDI dzinējam ar sešu pakāpju manuālo transmisiju, Peugeot 308 un 308 SW 2014. gadā sasniedza jaunus CO2 emisijas rekordus – attiecīgi 82 un 85g/km. Tagad šis dzinējs tiek piedāvāts šādos modeļos un to variācijās: Peugeot 208, Peugeot 2008, Peugeot 3008, Peugeot 508, Peugeot 5008.