Braukšanas prieks

peugeot 107 Benzīna dzinējs
Jaunais benzīna dzinējs, kas aprīkots ar 3 cilindriem un 12 vārstiem un kura maksimālā jauda ir 68 zirgspēki, nepieciešamības gadījumā nodrošina lielisku paātrinājumu. 1l BVM benzīna dzinēja vidējais degvielas patēriņš ir 4,3 l/100 km.
peugeot 107 Dīzeļdzinējs HDi
Dīzeļdzinējs HDi ar sistēmu degvielas iesmidzināšanai zem augsta spiediena tieši degkamerā (tā saucamā iesmidzināšanas sistēma ar kopēju degvielas maģistrāli „Common Rail”). Laika un dozēšanas ziņā īpaši precīza degvielas padeve cilindros, pateicoties inžektoriem ar sprauslām, kas tiek regulētas elektroniski-hidrauliskā režīmā, nodrošina vienmērīgāku un efektīvāku degvielas maisījuma sadegšanu.
peugeot 107 Pārnesumkārba 2Tronic
Pielāgota automatizēta mehāniskā pārnesumkārba ļauj jebkurā brīdī izvēlēties automātisko vai mehānisko (manuālo) ātrumu pārslēgšanas režīmu.
peugeot 107 Bremžu sistēma
Modernizētās bremžu sistēmas galvenā sastāvdaļa ir pretbloķēšanas sistēma ABS, ko papildina bremzēšanas spēka sadales elektroniskā sistēma REF (nodrošina optimālu bremzēšanas spēka sadali starp priekšējiem un aizmugures riteņiem), pagriezienu stabilitātes kontroles sistēma CSC (neatkarīgi vada kreisās un labās puses riteņu bremzēšanu), un avārijas bremzēšanas palīgsistēma AFU (palielina bremzēšanas efektivitāti).
peugeot 107 Elektroniskā trajektorijas stabilizācijas sistēma ESP
Tiek piedāvāta kā izvēles aprīkojums. Tai ir divas papildfunkcijas – ASR un CDS. Pretbuksēšanas sistēma ASR vada dzinēja un bremžu darbību, lai ātruma uzņemšanas laikā neļautu riteņiem slīdēt. Dinamiskā trajektorijas stabilizācijas sistēma CDS pastāvīgi uzrauga stūres vadības un sānu paātrinājuma devēju rādījumus. Rodoties kritiskai situācijai, sistēma novirza automobili atpakaļ iepriekšējā kustības trajektorijā.